9 Şubat 2013 Cumartesi

"MeliNed" blogundan ilham alarak diktiğim çanta içi düzenleyicim

Uzun bir aradan sonra dikişe başladım. Yarıyıl tatilini tamamen dinlenerek ve gezerek geçirdiğim için dikişle hiç ilgilenememiştim.

MeliNed blogunun sahibi mevlüde hanımın diktiği çanta içi düzenleyici dikkatimi çekmişti. Ben de dikerim bundan diye hevesle ayaklandım akşam akşam. Ama baktım ki istediğim gibi kalın bir kumaş bulamadım kumaşlarımın arasından. İlla bugün dikecem ya atmaya kıyamadığım rengi solmuş bir kalın gabardin pantolon dikkatimi çekti ve işe koyuldum.



Paçalardan 40 cm ölçüp sürfile makasıyla kestim ve dikerek bir dikdörtgen elde ettim. İçine astar olarak renkli bir şeyler olsun istedim. Bayramda diktiğim peplum bluzdan artan kumaşı kullandım.


Daha sonra katlayıp aralıkları da dikince çanta içi düzenleyicim bir diy çalışması olarak ortaya çıktı :)



4 yorum:

  1. Sahane olmus hayatim, seni dikise geri dondurmek buyuk bir keyif, adimi blogunda gormek ayri bir keyif, ortaya isine yarayacak boyle harika birsey cikardigini gormekse cok daha buyuk bir keyif oldu benim icin:) ellerine saglik ve guzel gunlerde kullan...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) kendi çapımda yaptım bişeyler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil