25 Kasım 2012 Pazar

haftasonu masamız

Haftasonunda Cansev ve Kemal iadei ziyaret için bize geldiler. Akşam yemeği için mor yemek takımlarımı kullandım. Runnerı annem ben evlenmeden önce çeyiz olarak dikmişti. Benim o zamanlar dikişle hiç alakam yoktu:)
 
 

 
Herkes öğretmen olunca kendi aramızda kutlama yapmış olduk.
 
 
 
Kahvaltının yıldızı ise meşhur ekmek pizzam oldu. Sadece onu yapsam bile yeterli oluyor aslında




Yine çok güzel bir haftasonu geçirdik arkadaşlarımla. En güzel öğretmenler günümdü diyebilirim:)

2 yorum:

  1. masa bır harıkaa...çok iştah acıcı...ne guzel kutlamışsınız ögretmenler gununuzu ...yenıden kutlu olsun...ne gıbı sorun yasadınız blogumda acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) yorum kutusuna yazamadım bi türlü sayfaada hata oluştu hep donup kaldı.ben de anlamadım?

      Sil